Nejste přihlášen(a) [Přihlásit se / Registrovat se]
Nefunkční filtr
Autor: buritos (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 28.04.2007 09:26

Mám založený aktivní maunální filtr na složku koš,ve ktrém mám přesně stanovené adresy a předměty,které se při jeho spuštění automaticky vymažou z koše.Filtr vždy fungoval,neměnil jsem v něm žádné nastavení,pouze přidával podmínky(adresy,předmět),ale dnes jsem zjistil,že při spuštění filtru se maily nevymažou,ale přesunou se z koše zpět do složky ve které původně byli.Mám The Bat Profesional 3.99.3.V této verzi jsem spustil tento filtr poprvé.
Díky za rady.

Re: Nefunkční filtr
Autor: Marek Mikuš (IP zapsáno)
Administrátor
Datum: 30.04.2007 01:44

ve filtrovacim systemu se v poslednich verzich nic nemenilo, v jake verzi to fungovalo jak pises?

pro dalsi analyzu je potreba otestovat filtr, v konfiguraci filtru jej oznac, stiskni Ctrl+C a pomoci Ctrl+V ho vloz do mailu a posli na support@thebat.cz

Re: Nefunkční filtr
Autor: buritos (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 30.04.2007 10:13

Našel jsem si čas,a objevil jsem demenci z mojí strany,asi se na mě podepsalo to dlouhé 4denní volno.
Při výběru sady filtrů jsem zaškrtl i filtr pro přijaté zprávy,takže se upřednostnil filtr,který při příchodu zprávy,přesune zprávu do zvolené složky a na ten můj vymazávací filtr se už nedostala řada.
To je proto,že mě manželka vyhání od počítače a já pak nemám čas vše vyzkoušet a píšu hned do fóra.thumbs up
Ještě jednou se omlouvám,kdyžtak udělejte DELETE mému vláknu.
Díkyy

Re: Nefunkční filtr
Autor: Marek Mikuš (IP zapsáno)
Administrátor
Datum: 30.04.2007 10:22

Zdravím,

> Našel jsem si čas,a objevil jsem demenci z mojí strany,asi se na mě
> podepsalo to dlouhé 4denní volno.
> Při výběru sady filtrů jsem zaškrtl i filtr pro přijaté zprávy,takže se
> upřednostnil filtr,který při příchodu zprávy,přesune zprávu do zvolené
> složky a na ten můj vymazávací filtr se už nedostala řada.
> To je proto,že mě manželka vyhání od počítače a já pak nemám čas vše
> vyzkoušet a píšu hned do fóra.thumbs up
> Ještě jednou se omlouvám,kdyžtak udělejte DELETE mému vláknu.
> Díkyy

nic se nedeje, hlavne kdyz se najde duvod :-) Co se tyka filtru, problem je
ve velke vetsine zpusoben prave zmenou konfigurace, at uz pridanim noveho
filtru ktery se provede drive nez ten existujici nebo treba se neprovede
vubec, protoze je spolecny a neni u nej nastaveny ten ucet, u ktereho se ma
filtr provest.

Proto vzdy doporucuji zkontrolovat Log, kde je u zprav videt filtr ktery ji
zpracoval a dale zkontrolovat statistiku filtru, zda se vubec provadi.

--
Marek Mikuš
Administrátor




__ Zkontrolovano antivirovym programem NOD32 __
Mailserver spolecnosti IPEX, a.s. [smtp.ipex.cz]