Nejste přihlášen(a) [Přihlásit se / Registrovat se]
Neide odoslať pošta
Autor: Janka (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 08.07.2010 15:08

Dobrý deň,

po pripojení na Voyager stiahol poštový klient celú doručenú poštu, doručovanie správe je OK. Neidú však odoslať správy ani odpoveďou na doručený mail, ani nový mail neide odoslať. Pri odoslaní vypisuje hlášku: "Nemôžem sa pripojiť na server".

Re: Neide odoslať pošta
Autor: Faterson (IP zapsáno)
Netopýr pokročilý
Datum: 08.07.2010 15:13

No a aký SMTP server máš nastavený? Ten istý ako POP3 server? Niektoré SMTP servery majú špeciálne podmienky pre odoslanie, čudné nezvyčajné porty (napr. Gmail), spôsob zabezpečenia alebo prihlasovania... Skúsil by som viacero SMTP serverov, aby som zistil, či nefunguje žiadny SMTP server alebo iba nejaký konkrétny.

Re: Neide odoslať pošta
Autor: Janka (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 08.07.2010 15:24

Ten istý mám nastavený. Nastavenia načítalo automaticky z verzie Profesional predpokladám.

Re: Neide odoslať pošta
Autor: Faterson (IP zapsáno)
Netopýr pokročilý
Datum: 08.07.2010 15:33

No, tak možno to zle načítalo... Skontroloval by som to u poskytovateľa toho SMTP servera, ako sa má nastaviť. Napríklad ak je to zoznam.sk, išiel by som do Helpu na zoznam.sk a skontroloval, čo treba pre SMTP server nastaviť. Lebo niekedy ten spôsob prihlasovania bez varovania menia (pred pár rokmi Slovak Telekom) a treba pátrať, čo sa zmenilo.

Re: Neide odoslať pošta
Autor: Janka (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 08.07.2010 16:55

budem zatial vyuzivat iny mail a hladat chybu, lebo v nasteveniach pre stmp vyzera byt vsetko ok, poskytovatel hostingu mi tvrdi, ze u nich je tiez vsetko ok. Dakujem za ochotu.