Nejste přihlášen(a) [Přihlásit se / Registrovat se]
Změna přístupového hesla
Autor: Ivo (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 05.10.2007 15:49

Při instalaci BATu jsem využil možností zadat přístupové heslo, na které jsem dotazován při spouštění BATu. Prošmejdil jsem celý BAT i Fórum, ale na nic jsem nenarazil. Jakým způsobem se dá toto heslo změnit anebo tuto ochranu potlačit.

A současně chci říct, že mi nějak nefunguje CTRL+F12 pro nastavení hesla k účtu (ale to může být tím, že mám zatím jen jeden účet a heslovaný celý BAT (snad))

Dík, Ivo.

Re: Změna přístupového hesla
Autor: Ivo (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 07.10.2007 10:15

Takže jsem (ve smyslu této mi doporučené nápovědy a pokynů vyplývajících z dnešní diskuze v konferenci) učinil všechny kroky a něco není dobře (a to si navíc ještě pořád nejsem jistý, zda hovoříme o stejném hesle - také z tohoto důvodu jsem se rozhodl přistoupit k odinstalování TB a jeho zpětné instalaci). Postupoval jsem krok za krokem v souladu s nápovědou (navíc jsem přidal po deinstalaci restart systému) a TB zpětně nainstaloval. Když jsem opět spustil TB, tak bylo vše při starém - už při instalaci jsem byl zaskočený tím, že se neodehrávaly žádné dotazovací tanečky kolem šifrování apod., ale během pár okamžiků byl TB nainstalován a po spuštění TB to po mně chtělo opět "Hlavní heslo", struktura adresářů včetně všech nastavení byla stejná, jako před odinstalováním, adresáře jsou plné zpráv a ani zadání registračního klíče to po mně nevyžaduje. A to jsem si po odinstalování TB Průzkumníkem zkontroloval, zda aplikace zmizela (odinstalovával jsem v "Přidat nebo odebrat programy"). Zde moje schopnosti uživatale končí - mohu tedy prosit o radu? K mému klientovi by v brzké době mělo mít přístup více uživatelů a já jej mám zabezpečený heslem, které bych zrovna nechtěl zveřejňovat :-)

Používám TB v.3.99.24 Profi na XP SP2

PS: když jsem se pokoušel přihlásit do konference, tak se mi to nepovedlo s tím, že Windowsy zahlásily, že klient je špatně nainstalovaný a vyskočilo mi cca padesát IE oken

Dík, Ivo.

Re: Změna přístupového hesla
Autor: Marek Mikuš (IP zapsáno)
Administrátor
Datum: 07.10.2007 10:33

Zdravím,

> Takže jsem (ve smyslu této (viz [forum.thebat.cz] ) mi
> doporučené nápovědy a pokynů vyplývajících z dnešní diskuze v
> konferenci) učinil všechny kroky a něco není dobře (a to si navíc ještě
> pořád nejsem jistý, zda hovoříme o stejném hesle - také z tohoto důvodu
> jsem se rozhodl přistoupit k odinstalování TB a jeho zpětné instalaci).
> Postupoval jsem krok za krokem v souladu s nápovědou (navíc jsem přidal po
> deinstalaci restart systému) a TB zpětně nainstaloval. Když jsem opět
> spustil TB, tak bylo vše při starém - už při instalaci jsem byl zaskočený
> tím, že se neodehrávaly žádné dotazovací tanečky kolem šifrování
> apod., ale během pár okamžiků byl TB nainstalován a po spuštění TB to po
> mně chtělo opět "Hlavní heslo", struktura adresářů včetně všech
> nastavení byla stejná, jako před odinstalováním, adresáře jsou plné
> zpráv a ani zadání registračního klíče to po mně nevyžaduje. A to jsem
> si po odinstalování TB Průzkumníkem zkontroloval, zda aplikace zmizela
> (odinstalovával jsem v "Přidat nebo odebrat programy"). Zde moje schopnosti
> uživatale končí - mohu tedy prosit o radu? K mému klientovi by v brzké
> době mělo mít přístup více uživatelů a já jej mám zabezpečený
> heslem, které bych zrovna nechtěl zveřejňovat :-)

pravdepodobne nedoslo ke spravnemu odinstalovani, pri odinstalovani a nove
instalaci musi program vyzadovat potvrzeni zda se bude sifrovat a nastaveni
adresaru.

Po provedeni zalohy udelej odinstalaci a zkontroluj registry (regedit), zda
existuje vetev "HKEY_CURRENT_USER\Software\RIT\The Bat!", pokud ano, smaz
ji a proved novou instalaci, u ktere nech vypnute sifrovani a naimportuj
data ze zalohy.

--
Marek Mikuš
Administrátor




__ Zkontrolovano antivirovym programem NOD32 __
Mailserver spolecnosti IPEX, a.s. [smtp.ipex.cz]


Re: Změna přístupového hesla
Autor: Ivo (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 08.10.2007 00:47

Takže jsem po odinstalování TB nakouk do těch registrů a opravdu tam ona větev zůstala viset, čili jsem ji máznul. Pak už nová instalace proběhla dle očekávání. Přesto jsem ale ještě kružítko z toho, že jsem mu nemusel vnucovat ani CZ lokalizaci a ani českou nápovědu. Registrační klíč jsem vložit ale musel a zálohu načíst také. A tak si říkám,že by to chtělo učinit několik zásahů:

1. uninstal pořešit nějak softwarově (myslím si, že sahat do registrů bude pro některé uživatele nad jejich síly)

2. do té doby, než se uninstal dořeší, alespoň doplnit nápovědu a znalostní databázi ve fóru o potřebné kroky v registrech

Dík, Ivo.

Re: Změna přístupového hesla
Autor: Marek Mikuš (IP zapsáno)
Administrátor
Datum: 08.10.2007 01:14

Zdravím,

> Takže jsem po odinstalování TB nakouk do těch registrů a opravdu tam ona
> větev zůstala viset, čili jsem ji máznul. Pak už nová instalace proběhla
> dle očekávání. Přesto jsem ale ještě kružítko z toho, že jsem mu
> nemusel vnucovat ani CZ lokalizaci a ani českou nápovědu. Registrační
> klíč jsem vložit ale musel a zálohu načíst také. A tak si říkám,že by
> to chtělo učinit několik zásahů:

Professional verze obsahuje ceskou lokalizaci, toto problem neni.

Co se tyka napovedy, doinstalovava se samostatne, takze instalator The Bat!
ji myslim v pripade odinstalace neodebere a necha ji na disku.

> 1. uninstal pořešit nějak softwarově (myslím si, že sahat do registrů
> bude pro některé uživatele nad jejich síly)

toto je oficialni postup od vyrobce a vzdycky fungoval, zkusim to
vyzkouset, zda se neco nezmenilo v instalatoru 3.99.24, ale registry jsou
take odebirany.

> 2. do té doby, než se uninstal dořeší, alespoň doplnit nápovědu a
> znalostní databázi ve fóru o potřebné kroky v registrech

pokud to bude vyzadovat zmeny, udelam je po testech.

--
Marek Mikuš
Administrátor




__ Zkontrolovano antivirovym programem NOD32 __
Mailserver spolecnosti IPEX, a.s. [smtp.ipex.cz]