Zdravím,
> Takže jsem (ve smyslu této (viz [
forum.thebat.cz] ) mi
> doporučené nápovědy a pokynů vyplývajících z dnešní diskuze v
> konferenci) učinil všechny kroky a něco není dobře (a to si navíc ještě
> pořád nejsem jistý, zda hovoříme o stejném hesle - také z tohoto důvodu
> jsem se rozhodl přistoupit k odinstalování TB a jeho zpětné instalaci).
> Postupoval jsem krok za krokem v souladu s nápovědou (navíc jsem přidal po
> deinstalaci restart systému) a TB zpětně nainstaloval. Když jsem opět
> spustil TB, tak bylo vše při starém - už při instalaci jsem byl zaskočený
> tím, že se neodehrávaly žádné dotazovací tanečky kolem šifrování
> apod., ale během pár okamžiků byl TB nainstalován a po spuštění TB to po
> mně chtělo opět "Hlavní heslo", struktura adresářů včetně všech
> nastavení byla stejná, jako před odinstalováním, adresáře jsou plné
> zpráv a ani zadání registračního klíče to po mně nevyžaduje. A to jsem
> si po odinstalování TB Průzkumníkem zkontroloval, zda aplikace zmizela
> (odinstalovával jsem v "Přidat nebo odebrat programy"). Zde moje schopnosti
> uživatale končí - mohu tedy prosit o radu? K mému klientovi by v brzké
> době mělo mít přístup více uživatelů a já jej mám zabezpečený
> heslem, které bych zrovna nechtěl zveřejňovat :-)
pravdepodobne nedoslo ke spravnemu odinstalovani, pri odinstalovani a nove
instalaci musi program vyzadovat potvrzeni zda se bude sifrovat a nastaveni
adresaru.
Po provedeni zalohy udelej odinstalaci a zkontroluj registry (regedit), zda
existuje vetev "HKEY_CURRENT_USER\Software\RIT\The Bat!", pokud ano, smaz
ji a proved novou instalaci, u ktere nech vypnute sifrovani a naimportuj
data ze zalohy.
--
Marek Mikuš
Administrátor
__ Zkontrolovano antivirovym programem NOD32 __
Mailserver spolecnosti IPEX, a.s. [smtp.ipex.cz]