Nejste přihlášen(a) [Přihlásit se / Registrovat se]
Odesílání zpráv
Autor: bizkova (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 13.08.2008 20:20

Dobrý den, měla bych otázku. Stáhla jsem si zkušební verzi The Bat Professional 4.0.24. Chci program vyzkoušet a případně ho pořídit do firmy. Jenže ať dělám co dělám, nejdou mi odesílat zprávy. Mailovou schránku mám na Atlas.cz (pokud to tedy dobře chápu, tak odchozí server bude smtp.atlas.cz a příchozí pop3.atlas.cz). Myslím, že nastavení mám v pořádku (příjímat zprávy jde), ale když chci zprávu odeslat, začne mi to hlásit tuto chybu !13.8.2008, 20:07:33: SEND - Zpráva nebyla odeslána. Hlášení serveru - 5.7.1 Relaying to <....@seznam.cz> denied (authentication required). Poradíte prosím čím by to mohlo být? Počítač mám k internetu připojen přes domácí síť. Také mě napadlo, jestli by nemohl problém způsobovat ESET Smart Security, který používám. Děkuji

Re: Odesílání zpráv
Autor: Marek Mikuš (IP zapsáno)
Administrátor
Datum: 13.08.2008 21:15

Zdravím,

> Dobrý den, měla bych otázku. Stáhla jsem si zkušební verzi The Bat
> Professional 4.0.24. Chci program vyzkoušet a případně ho pořídit do
> firmy. Jenže ať dělám co dělám, nejdou mi odesílat zprávy. Mailovou
> schránku mám na Atlas.cz (pokud to tedy dobře chápu, tak odchozí server
> bude smtp.atlas.cz a příchozí pop3.atlas.cz). Myslím, že nastavení mám v
> pořádku (příjímat zprávy jde), ale když chci zprávu odeslat, začne mi
> to hlásit tuto chybu !13.8.2008, 20:07:33: SEND - Zpráva nebyla odeslána.
> Hlášení serveru - 5.7.1 Relaying to <....@seznam.cz> denied (authentication
> required). Poradíte prosím čím by to mohlo být? Počítač mám k internetu
> připojen přes domácí síť. Také mě napadlo, jestli by nemohl problém
> způsobovat ESET Smart Security, který používám. Děkuji

Atlas pravdepodobne vyzaduje overeni pri odesilani, jdete do menu Ucet |
Nastaveni | Prenos | Overeni pri odesilani a zaskrtnete volbu "Pouzit heslo
pri prihlasovani na SMTP server"

--
Marek Mikuš
Administrátor




__ Zkontrolovano antivirovym programem NOD32 __
Mailserver spolecnosti IPEX, a.s. [smtp.ipex.cz]


Re: Odesílání zpráv
Autor: bizkova (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 14.08.2008 15:49

Bohužel, ať dělám co dělám, zprávy se zkrátka neodesílají. Při pokusu odeslat zprávu program zahlásí úspěšné připojení k serveru a ověření hesla, ale vzápětí mi nahlásí, že některé zprávy nebyly odeslány a že mám zkontrolovat komunikační protokol.

Re: Odesílání zpráv
Autor: Faterson (IP zapsáno)
Netopýr pokročilý
Datum: 14.08.2008 16:19

A ďalej?

Treba naozaj pozrieť do toho komunikačného protokolu. Tam je presnejšie napísané, prečo správy neboli odoslané.

Komunikačný protokol sa dá otvoriť cez menu Účet -> Zobrazit log soubor.

Re: Odesílání zpráv
Autor: bizkova (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 14.08.2008 16:37

Když najedu Účet - Zobrazit komunikační protokol, tak jediné, co se z něj dovím je: 14.8.2008, 16:30:30: SEND - Některé zprávy nebyly odeslány - zkontrolujte komunikační protokol účtu. Tak pokud není někde ještě jiný, podrobnější komunikační protokol, tak z toho nejsem moudřejší.Program mám nainstalovaný jen zatím pár dní, tak je možné, že nekoukám tam, kam bych měla koukat, a koukám tam, kam koukat nemám.

Re: Odesílání zpráv
Autor: Faterson (IP zapsáno)
Netopýr pokročilý
Datum: 14.08.2008 17:23

Citát:
bizkova
jediné, co se z něj dovím je: 14.8.2008, 16:30:30: SEND - Některé zprávy nebyly odeslány - zkontrolujte komunikační protokol účtu.

Ale to je iba posledný riadok komunikačného protokolu... Treba pozrieť na riadky pred týmto posledným riadkom, tam bude napísaný podrobnejší dôvod, prečo neboli správy odoslané. smiling smiley

Re: Odesílání zpráv
Autor: bizkova (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 14.08.2008 22:03

Díky. Problém vyřešen. Chyba byla opět mezi klávesnicí a židlí smiling smiley . Problém byl v nastavení serveru odchozích zpráv. Místo smtp.atlas.cz tam patří smtp.poskytovatel internetu.cz. Přesto děkuji za ochotu a rady. S pozdravem Bízková