Nejste přihlášen(a) [Přihlásit se / Registrovat se]
Příjemce - vložit skupinu, zobrazení jmen
Autor: Reny (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 12.03.2008 10:15

Dobrý den, jak pátrám sebevíc a pročetla nápovědu, nenalezla jsem možnost, při předání zprávy, vložit do příjemce či kopie, celou skupinu z adresáře najednou. Samozřejmě, při vstupu do adresáře, označení všech jmen a vložení, to lze. Je prosím nějaká jednodužší možnost?

V řádku příjemce se mi zobrazí jméno i e-mailová adresa, lze nastavit, aby se mi tam zobrazovalo pouze jméno?
Jsem tu začátečník, s makry nebo pokročilejším nastavením nemám zkušenost, tak se omlouvám za neznalost, pro Vás zdánlivě jasných věcí.
Děkuji

Re: Příjemce - vložit skupinu, zobrazení jmen
Autor: Faterson (IP zapsáno)
Netopýr pokročilý
Datum: 12.03.2008 10:52

Citát:
Reny
možnost, při předání zprávy, vložit do příjemce či kopie, celou skupinu z adresáře najednou. Samozřejmě, při vstupu do adresáře, označení všech jmen a vložení, to lze. Je prosím nějaká jednodužší možnost?

Áno, oveľa jednoduchšia a super-rýchla. smiling smiley Vo Vlastnostiach každej skupiny v adresári máš políčko Rozlišovací název. Napríklad pre adresy Tvojich rodinných príslušníkov si tam môžeš dať slovo rodina.

Keď píšeš email, stačí do políčka Prijímateľ napísať: rodina {list}. (Pozor, so špicatými zátvorkami! Fórum mi neberie zobrazovanie špicatých zátvoriek, tak ich v tomto príspevku nahrádzam svorkami.) Ešte v priečinku Odchozí tiež budeš vidieť v hlavičke správy uložené rodina {list}...

Ale v okamihu, keď už dáš správu definitívne odoslať, Netopier do hlavičky nasáčkuje namiesto rodina {list} všetky skutočné adresy, aj keby ich bolo 50.

Samozrejme rodina {list} môžeš vložiť aj do políčka CC alebo BCC. V tom druhom prípade by štandardne nikto nevidel nikoho iného emailovú adresu. Ak dáš rodina {list} do CC alebo Prijímateľa, tak budú v doručenej správe štandardne odkryté všetky adresy prijímateľov.