Re: Sablona zo spravy
Autor:
Berny (IP zapsáno)
Netopýr nováček
Datum: 06.09.2007 11:26
Dobry den,
svojho casu som mal nainstalovaneho netopiera na omedzenu dobu, no nestihol som ho prestudovat. Vychadzam len z informacii z Vasej stranky.
Dobre si pametam, ze kartoteka bola pre zapis dat o kontakte dost slaba a ani vyhladavanie nebolo omoc zaujmavejsie. Samozrejme berem to z mojho hladiska. Vecsine beznym uzivatelom to moze byt dostacujuce. Naproti tomu pri vytvarani spravy tam bol slusny html editor a vyhladavanie v spravach - paradne. Mal som vytvorene spravy a ulozene, myslim v slozke "na odoslanie" alebo tak nejak. Neboli to spravy ale data zakaznikov. Cele to bolo v ucte, kt. bol falosny. Zapisovanie udajov do tychto "sprav" a ich nasledne vyhladavanie ci filtrovanie vyberu bolo viac nez paradne a pritom v jednom programe. Predpokladal som, ze tieto udaje by si mohol kazdy zakaznik vyziadat odoslanim spravy a nasledne prostrednictvom filtra a automatickej odpovede by ich obdrzal. Skusal som to cez vytvorenie klasickej sablony, no pravidelna aktualizacia udajov nebola prilis pohodova. Skusal som to vlozenim sablony zo suboru (.txt). To bolo jednoduchsie ale stale sa to nevyrovnalo moznostiam vyhladavania a jednoduchosti, ako ked som mal tieto informacie v predom vytvorenych spravach.
Preto sa pytam:
Je mozne prostrednictvo filtra odoslat automaticku odpoved na prijatu spravu, kde nebude vlozena klasicka sablona alebo sablona zo suboru, ale sablona z uz vytvorenej spravy ?
Este si spominam, ze som mal vtedy vytvorene rozne poznamky vo forme "html sprav" ktore boli ulozene v extra slozke. Pristup k tymto poznamkam, rychlost vyhladania, zobrazenia s pouzitim makier ... proste parada. Samozrejme, ze netopier bol vytvoreny za inym ucelom a podla jeho moznosti, ho ako postovy klient pokladam za viac nez dobry. Pockam si na tu verziu 4.
S pozdravom Boris
WIN XP, The Bat! 4.2.44